You are currently viewing מהו ארנק טוב?

מהו ארנק טוב?

ארנק טוב שומר על השטרות, המטבעות והכרטיסים שלכם. רבים אומרים שארנק טוב הוא למעשה בן הזוג הקרוב ביותר שחולק איתנו את המסע המדהים של החיים. מרכיב מרכזי בכל ארנק משובח הוא החומר האיכותי שממנו הוא עשוי.

עור מלא לעומת עור עליון

מוצרי עור הם מלווים נהדרים במהלך המסע שלנו בחיים. כאשר אנשי מכירות והאינטרנט מתייחסים כלאחר יד למונחים כמו "עור מלא" ו"עור עליון", זו עשויה להיות משימה די מרתיעה. בפוסט הזה נדבר על הגדרות מפתח מסוימות של עור, כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת על ה"סוג" המושלם של ארנק העור שיילך איתכם שנים רבות קדימה.

 

עור נלקח מבעלי חיים רבים, בדרך כלל מפרות בגלל זמינותן והאיכות הגבוהה של העור. מקורות אקזוטיים יותר כוללים תנינים, נחשים ואפילו צפרדעים! לקבלת סוג העור האיכותי ביותר, אנו בדרך כלל מסתכלים על עור מלא ועור עליון.

עור מלא

נלקח מהחלק החיצוני ביותר של עור החיה, לעור מלא יש את הכוח, האיכות והחיים העמידים ביותר. כוחו נובע מסידור הצלב ההדוק של הסיבים ובשל כך הוא גם מתנגד ללחות.

 

עם האינטראקציה בין השכבה החיצונית ביותר של עור החיה לסביבה, עורות מלאים יציגו את הדפוסים והטקסטורות הטבעיות של העור, יחד עם כל הפגמים (למשל חבורות, חתכים ועקיצות חרקים). עם הזמן העור המלא יפתח פטינה נאה שמעניקה לו מראה וינטג'י יפה.

עור עליון

עורות עליונים הם במקום השני מבחינת איכות העור, החזקים ביותר אחרי העורות המלאים. עורות עליונים יחסית פחות עמידים מעורות מלאים מכיוון שהחלק העליון של העור הגולמי משופשף בכוונה כדי להסיר כל פגם במראה. למרות האובדן העור העליון הדוק ביותר והתהליך הזה מעניק לו גימור אחיד להפליא. כאשר מורחים חומר ציפוי מעליו, עור עליון מציע עמידות והגנה מעולה מפני כתמים, אך מונע התפתחות של פטינה.

 

עור מלא נותר הטוב ביותר מבחינת האיכות. עם זאת, ארנק הוא השקעה ואביזר בעל חשיבות עליונה. בחירת החומר צריכה להיות בחירה פרטנית שנועדה לשרת באופן ייחודי את צרכיכם, בהתחשב בכך ששני סוגי העורות האלה הם אמיתיים.

 

בזהירות רבה, לכל ארנק יש פוטנציאל לחלוק איתכם את העליות והמורדות בחיים. אנו מאחלים לכם את הטוב ביותר במציאת הארנק האידיאלי שלכם בחנות שלנו!