הצד האפל בהנחות

הצד האפל בהנחות

אם אתה מסוג האנשים שקונים רק כאשר יש מבצעים, חשוב על זה: האם אתה רוצה שאתה כלקוח בעסק שלך?

 

כשגדלתי, משפחתי היזמית לא נבעה ממכירות. לימדו אותי לא להתרגש ממחירי המכירה מכיוון שתשע פעמים מתוך 10, תמיד תוכלו לקנות את הפריט במחיר זה. זה היה לקח טוב: מחירי המכירה הם לעתים קרובות לא יותר מאשר הצהרות על מה אתה באמת צריך לשלם עבור משהו.

 

וזה החיסרון בהנחות: הם יכולים להרוס את שלמות המחירים במהירות מסנוורת. מצד שני, הם יכולים להביא דחיפה של קונים דרך הדלת מהר יותר מכל דבר אחר.

 

לכן בעלי עסקים צריכים לקיים יחסים לא נעימים עם הנחות. הם יכולים להיות כוח הרסני, ובכל זאת דרך יעילה להניע מכירות. מרבית בעלי העסקים משתמשים בהנחות כלאחר יד, בלי מחשבה ולעיתים קרובות משום שהם אוהבים את ההשפעות החיוביות ואינם מבינים לחלוטין את ההשפעות השליליות.

 

שקול: האם המחיר הוא היתרון התחרותי היחיד שלך? הדבר שיש לזכור הוא כי הצעת הנחות היא סוג של מכירה במחיר. כאשר אתה מציע הנחה, אתה לוקח את המיקוד מהערך שאתה מספק ומציב אותו באופן מוחלט על המחיר שלך. אין שום דרך לברוח מכך.

 

כדי לשמור על מחירים גבוהים יותר, אתה צריך להיות מיומן בשווי מכירה. הנחות שוחקות את היכולת שלך לעשות זאת. כל הורדת מחירים עלולה לפגוע בשלמות המחירים שלכם. מאוחר יותר, לגרום לאותו לקוח להפסיק לחשוב על מחיר ולהתמקד מחדש בערך יכול להיות קשה.

 

לא רק זאת, מחקרים מראים כי הנחות מפחיתות למעשה את היעילות של כל מה שמוזל. במוחו של קונה, ההנחה המוזלת ממש אינה מתפקדת באותה מידה שהיא עשתה במחיר מלא. זה נשמע בלתי אפשרי, אך מחקרים כפולי סמיות המשתמשים בתרופות מרשם ובמוצרי בריאות ללא מרשם, קוסמטיקה ומוצרים אחרים הראו שזה נכון.

 

מחקר שערכה קבוצה של נכסי נופש התאים את כרטיסי ההערה הזוהרים ביותר שלהם לאורחים שמשלמים מחיר מלא או כמעט מחיר מלא. כרטיסי התגובה הקריטיים ביותר הגיעו מאורחים שקנו ביודעין במחירים מוזלים עמוקות. חלק מההסבר לכך יכול להיות שהשיעורים המוזלים משכו לקוח מסוג אחר. אבל זה גם מצביע על כך שבאותה צורה שאנשים אמרו שהם נוטלים תרופה יקרה יותר הצפויה וקיבלו תוצאות טובות יותר, אורחים שמשלמים שיעורים גבוהים משמעותית מצפים לחוויה טובה יותר ועיצבו את הערכתם לפי ציפייתם.

 

באופן אירוני, הנחות יכולות להוביל גם לחוסר שביעות רצון בקהל הלקוחות שלך. הנחות יכולות לגרום ללקוחות שלך לשאול את עצמם מדוע ניתן להוזיל את מחירך. הם מסתכלים על המחיר ששילמו ואז מסתכלים על ההנחה ומריחים חולדה. הם תוהים מדוע הם לא יכולים להשיג את המחיר בפעם אחרת. אם שילמו לאחרונה מחיר מלא עבור מוצר שנמצא כעת במבצע, הם עלולים להרגיש מרומים.

 

זו הסיבה שחובה שתיתן סיבה טובה להנחה ושהחוקים שלך יציבים. אלא אם כן אתה מתכנן להתחרות על מחיר ברציפות, לא תוכל לקבל מכירות צפויות או תנאים גמישים. אם יש מכירה, זה חייב להיות מסיבה ספציפית עם חוקים ספציפיים.

אם בכל זאת תרצו להשתמש בקופונים והנחות תוכלו למצוא כאן קופון לאתר KSP.

סגירת תפריט