You are currently viewing כיצד להיערך לחופשה עם דליפת שתן קלה

כיצד להיערך לחופשה עם דליפת שתן קלה

יתכן שאתם מצפים לחופשה הקרובה אך גם חוששים כי בעיות השלפוחית ​​שלכם עלולות להתלקח בזמן שאתם שם. החדשות הטובות הן שאתם לא צריכים לפחד. המומחים אומרים שיש כמה צעדים פשוטים שאתם יכולים לנקוט כדי להבטיח לעצמכם בילוי נהדר מחוץ לבית.

היכונו לצאת מאזור הנוחות שלכם

אתם כנראה מבינים שבעיות בשלפוחית ​​השתן יכולות להיות בולטות עוד יותר כאשר אתם יוצאים מאזור הנוחות שלכם. הסיבה לכך היא שבבית, ייתכן שיש לכם מערכת יעילה לניהול הבעיה. אך כאשר אתם נוסעים ליעדים חדשים, אתם עלולים להתמודד עם לחץ נוסף מפני דליפה אפשרית, בעיקר מכיוון שאתם מתמודדים עם מגוון תנאים לא ידוע. לדוגמה, אולי אתם מודאגים היכן ממוקמים חדרי השירותים בכל מקום חדש וכמה קל יהיה לגשת אליהם.

קחו שליטה

אינכם צריכים לאפשר לכל זה בוודאות למנוע מכם ליהנות מהמסע שלכם. ראשית, ייתכן שתרצו לשוחח עם הרופא על חששותיכם ולברר אם אחת מאפשרויות הטיפול העדכניות ביותר תתאים למצבכם. טיפול תרופתי והתנהגותי יכול לעשות את ההבדל האמיתי. דברים אחרים שאתם יכולים לעשות כוללים אריזה של הפריטים הנכונים ונקיטת כמה מהשלבים הקלים המוצעים להלן, כך שתוכלו למזער את הסיכונים שלכם.

 

היו מוכנים לכל דבר עם המוצרים הבאים: בגדים כהים לנסיעות; מוצרי ספיגה וזוגות תחתונים נוספים למקרי חירום כך שיהיה קל להחליף במידת הצורך; משטח מיטה וסדינית שיסייע לשמור על המזרן והסדינים יבשים; אבקת כביסה כדי שתוכלו לשטוף פריטים בכיור במידת הצורך.

 

בצעו כמה צעדים מרכזיים שיעזרו לכם למנוע מהסימפטומים להתבטא:

 

  • שימו לב לצריכת הנוזלים שלכם, וצמצמו על צריכת הקפאין למינימום.
  • התרחקו ממזונות חריפים וכאלה עתירי חומצה.
  • בקרו בשירותים כל כמה שעות כדי שהשלפוחית ​​שלכם לא תהיה מלאה מדי.
  • שימו לב גם היכן ממוקמים חדרי השירותים בכל מיקום חדש, רצוי לפני שתצטרכו להשתמש באחד כך שתהיו מוכנים מבעוד מועד.
  • הגבירו את תדירות תרגילי הקגל (התכווצויות זעירות של שרירי האגן שלכם שמחזיקים שתן ויכולים לסייע במניעת תאונות), ועשו אותם כשאתם צוחקים, מתעטשים או משתעלים.
  • התחילו לקחת תרופות מספר ימים לפני שאתם עוזבים, כך שיהיה להן זמן להתחיל לעבוד מראש.
  • שמרו על אופטימיות ורוח טובה.

 

אם אתם מתכננים מראש ויש לכם את כל המוצרים שאתם צריכים בהישג יד, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שתתמודדו עם כל מצב בביטחון ובחסד. אז היו מוכנים, ולאחר מכן השתדלו לא לחשוב יותר מדי על שלפוחית ​​השתן שלכם, כך שתוכלו למקד את כל תשומת הלב שלכם בלהנות בכיף ולהפיק את המרב מהחופשה שלכם.